یادگیری طراحی

۲ نکته در مورد برنامه ریزی و هدف گذاری در یادگیری طراحی و نقاشی

در این مقاله می‌خوانید

یادگیری طراحی و نقاشی بدون برنامه ریزی و هدف گذاری ممکن است؟

فراگیری طراحی و نقاشی امروزه فرآیند پیچیده و ناممکنی نیست، و این موضوع که به استعداد ذاتی هر فرد مرتبط است نیز دیگر باور صحیحی نمی‌باشد.

هدف گذاری و برنامه ریزی برای یادگیری و هر کاری دارای اهمیت است، اگر برای یادگیری نقاشی و طراحی برنامه نداشته باشیم و هدفی برای اینکار تعیین نکرده باشیم، پیشرفت ما در طراحی و نقاشی مشخص نخواهد بود و مهم تر اینکه هیچ تضمینی در یادگرفتن طراحی و نقاشی برای ما وجود ندارد.

بسیاری از دوستان از پیشرفت هنرجویان دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره اظهار تعجب میکنند، اما علت سرعت پیشرفت هنرجویان برتر در هدف گذاری و برنامه ریزی است که باعث اراده و تمرین اصولی می‌شود.

در این فیلم که بخشی از دوره حضوری VIP طراحی چهره گروه طراحی روشن است جناب طهانی در مورد اهمیت هدف گذاری  و برنامه ریزی برای پیشرفت طراحی صحبت می‌کنند و همینطور نمودار پیشرفت طراحی و زمان مناسب برای تمرین و یادگیری.

 

این نکات که در فیلم بیان شده است در یادگیری طراحی بسیار پر اهمیت است و حاصل تجربه در آموزش و خودآموزی است، شاید به ظاهر ساده و بدیهی باشند اما اغلب علاقه مندان به یادگیری طراحی و نقاشی این نکات را رعایت نمیکنند و در میانه راه یادگیری طراحی دست از علاقه خود میکشند.

یادگیری نقاشی

آیا شما نیز برای فراگیری خود هدف گذاری و برنامه ریزی میکنید؟

همچنین اگر فیلم ۸ اشتباه رایج مبتدی ها در طراحی چهره را مشاهده نکرده اید توصیه میکنیم آن را تماشا کنید.

شاید این نوشته ها را هم بپسندید

    با سلام و خسته نباشید خدمت اقای طهانی و بقیه دوستان دلسوز من تازه با شما آشنا شدم وبه کانال و مقاله ها که سر میزنم واقعا سردر گم میشم مثلا ویدئو ها مرتب و پشت سر هم نیست مثلا من یه ویدئو میبینم بعد دستم به سر فصل قسمت بعدی میخورد و دیگه پیدا نمیکنم کجا بودم ویه سوالی که داشتم این هست که فرق بسته 219تومنی با این پکیجهای جدا در چیه اخه وقتی این قسمت رو جمع میزنیم خیلی خیلی بیشتر از 219 تومن میشه یه توضیحی بیزحمت راجع این پکیج کامل با بقیه بدین لطفا خیلی ممنون خیلی زحمت کشیدن واقعا سایت جامعی برای آموزش دارین موفق و موید باشید در پناه خدا

    پاسخ

    سلامت باشین
    تمام مطالب دسته بندی شدن و از قسمت بالای سایت میتونین دسترسی داشته باشید
    در رابطه با اون محصول اکنون تخفیف خورده است و تفاوتی با جلسات تکی ندارد ولی چون بصورت کامل قرار دارد برای دوستانی که یکجا تهیه میکنند کمتر از حالت تک جلسه است

    پاسخ

    اگر ممکنه قیمت صفر تا صد مداد رو کاهش بدین سپاسگذارم

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید0
There are no products in the cart!
0

افزایش قیمت دوره‌های آموزشی(به غیر از دوره آبرنگ) از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳