طراحی روشن
Search
Close this search box.
نمایشگاه نقاشی طراحی روشن

گزارش و نتایج نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو

در این مقاله می‌خوانید

نتایج نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو مشخص شد؛

همانطور که پیش تر در فراخوان نمایشگاه نقاشی اعلام کرده بودیم به نفرات برتر اول تا سوم جوایزی تعلق میگیرد، در این گزارش نتایج این نمایشگاه نقاشی را خدمتتان اطلاع میدهیم و آثار تمام هنرجویان حاضر در نمایشگاه را به نمایش خواهیم گذاشت.

این فیلم گزارش کاملی از نمایشگاه نقاشی و صحبت های جناب طهانی در رابطه با آثار نقاشی حاضر در نمایشگاه است و ۱۹ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت.

اگر امکان مشاهده فیلم را ندارید، ما توضیحات داخل فیلم را بصورت گزارشی در قسمت پایین قرار داده ایم و شما میتوانید گزارش نمایشگاه نقاشی را مطالعه کنید.

گزارش کل آثار دریافت شده فراخوان نمایشگاه نقاشی:

پس از فراخوان و مراحل اول تا سوم، تعداد کل آثار که بصورت تصویر برای فراخوان نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو دریافت شد، ۲۱۹ اثر بود، ۵۰ اثر مربوط به هنرجوهای حضوری که ۳ اثر از بین آنها انتخاب شد و باقی آثار مرتبط به هنرجویان غیرحضوری بود.

۷ اثر نیز با توجه به موارد ارشادی رد شدند که چهره ها و مضامین در چهارچوب نمایشگاه نبودند.

معیار انتخاب آثار:

۱- کپی و استفاده نکردن از دستگاه اوپک برای طراحی طرح اولیه

۲- خلاقیت و تکنیک اجرای نقاشی

۳- میزان پیشرفت مهارت نقاشی و طراحی نسبت به قبل

۴- تمیزی آثار نقاشی

تعدادی اثر نقاشی نیز در تاریخ مورد نظر ارسال نشده بود، که آن ها نیز برای این نمایشگاه نقاشی رد شد.

نتایج نمایشگاه نقاشی و آثار هنرجویان منتخب را در ادامه میتوانید تماشا کنید.

آثار منتخب برای نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو:

در این بخش آثار تمام هنرجویان که به نمایشگاه نقاشی راه پیدا کردند را برای نمایش قرار خواهیم داد و همچنین نمونه اثر قبل تلاش دوستان(در سمت چپ هر اثر) و بیوگرافی که توسط دوستان برای چاپ در نمایشگاه ارسال شده بود را نیز زیر اثر شان قرار خواهیم داد.

پس از این بخش  نتایج نمایشگاه نقاشی را برای افراد برتر مشاهده خواهید کرد.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن مونیخ

از دوران راهنمایی به طراحی با مداد بسیار علاقه مند شدم، ولی فکر میکردم استعداد ندارم چون خط هام مثل زلزله بود و شکل های هندسی ساده را هم خوب نمیتونستم بکشم، برای همین جدی به علاقه ام توجه نکردم، برای تحصیل دانشگاهی به آلمان اومدم، بدلیل تنهایی دنبال فعالیتی گشتم تا خودم مشغول کنم.

دوباره سراغ علاقه ام رفتم ولی اینبار سعی کردم در یوتیوب آموزش های رایگان دنبال کنم، که به فیلم های طراحی روشن برخوردم، اولین فیلمی که دیدم مربوط به هدف گذاری و برنامه ریزی بود که خیلی خوشم اومد، دیگه هرروز به سایت سر میزدم و کلی ذوق میکردم.

از طریق ایمیل ارتباط برقرار کردم و موفق شدم دوره طراحی چهره و سپس دوره هایپررئال ثبت نام کنم. چیزی که شاید دقیقا حرف جناب طهانی هست تو جلسه اول طراحی چهره، مانع اصلی من طرز تفکرم بود که فکر میکردم استعداد ندارم.

الان ۱۷ ماه هست که از آموزش ها استفاده میکنم و یک ورکشاپ کوتاه هم حضوری خدمت اساتید آقای طهانی و خانم ناروئی در نورمبرگ رسیدم، واقعا برام مثل رویا بود، اینو بی تعارف میگم ممنونم و همیشه مدیونم. بابت نمایشگاه هم ممنون،چه کارم انتخاب بشه چه نه، من رویامو بردم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن مشهد

من پونزده سال خیلی برای یادگیری طراحی چهره اذیت شدم، در واقع چندین جای مختلف رفتم اما کسی نتونست به من آموزش بده تا جایی که واقعا فکر میکردم استعداد نقاشی ندارم تا اینکه به پیشنهاد همسرم از طریق اینترنت با شما و گروهتون آشنا شدم و به معجزه ایمان آوردم.

از صمیم قلبم از شما و اعضای گروهتون سپاسگذارم و آرزوی موفقیت براتون از خدا خواستارم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

۱۴ ساله ساکن بندر انزلی

من در کل قبل از اینکه نقاشی را شروع کنم علاقه بسیاری به این کار داشتم ولی بعد ها به مرور زمان از طریق ویدیوهای رایگانی که آقای طهانی در سایت طراحی روشن میگذاشتند با ایشان آشنا شدم و همین باعث شد علاقه ام به نقاشی بیشتر شود.

و بعد از مدتی یکی از بسته های آموزشی گروه ایشان را تهیه کنم و با همان ها بدون حتی رفتن به هیچ کلاس دیگری شروع به کار کردم.

در حال حاضر نزدیک سه ماه هست که نقاشی را شروع کرده ام و تصمیم دارم بعد اینکه دوره مداد رنگی ۱ را تمام کردم، دوره طراحی چهره را شروع کنم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن مشهد

اینجانب تقریبا سه سال پیش بصورت ناپیوسته شروع به یادگیری طراحی کردم (اندازه گیری، سایه پردازی جنس های مختلف مثل شیشه،فلز،پارچه، سیاه قلم چهره، پرسپکتیو یک نقطه و دو نقطه ای)، یک ترم هم رنگ روغن کار کردم البته با روش آلاپریما، بعد اون هم در اینترنت با سایت طراحی روشن آشنا شدم و در حال حاضر دوره مداد رنگی ۱ را کار میکنم.

با سپاس فراوان

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن اسدآباد

از وقتی یادم هست همیشه میخواستم نقاش بشم اما بخاطر حرف های مثل استعداد نداری و… این رویا سرکوب میشد، ولی زنده نگه داشتم این رویارو، با یه مداد و کاغذ A4 نقاشی میکردم.

تا اینکه با سایت طراحی روشن آشنا شدم و با تهیه بسته طراحی چهره تونستم تو دو ماه پیشرفت خوبی داشته باشم.

بنظرم علاقه، شوق و دقت رمز پیروزی یک شخص در هدفی که داره هستش.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

متولد ۷۲ ساکن سنندج

همیشه به نقاشی علاقه داشتم و با دیدن کار بعضی از هنرمندان علاقم بیشتر شد.

شروع کردم و با کمک گروه طراحی روشن و تلاش زیاد تونستم کارمو ادامه بدم و خیلی هم راضی هستم.

حدود هشت ماه کار میکنم و هدفم این هست که سال دیگه نمایشگاه بزارم و امیدوارم دو سال دیگر بتوانم در شهرم آموزش بدهم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن اتریش

من خب از خیلی وقت پیش علاقمند به نقاشی بودم، وقتی یکبار به پاریس رفتم نزدیک برج ایفل یک شخصی را مشغول طراحی چهره دیدم دیگر سرشار از حس نقاشی شدم، تو تیوی که مشغول دیدن یوتیوب بودم با کانال طراحی روشن آشنا شدم و اون زمان از طریق یکی از دوستان در ایران دوره طراحی چهره را تهیه کردم، البته الان خیلی عالی شده که امکان خرید دوره ها برای ما خارج از ایران فراهم کردین.

بعد حدود ۳-۴ ماه مسابقه طراحی چهره میلیونی را در سایت دیدم و شرکت کردم و خوش شانس بودم که اول شدم.

سپس تصمیم گرفتم تمام دوره ها را شرکت کنم که با جایزم این امکان بیشتر فراهم شد:)

خیلی خوشحالم که کنارم هستید و این نمایشگاه هم حتما میخواهم شرکت کنم، البته امیدوارم اثرم برسه چون حدود دو هفته گفتن زمان میبره که برسه به ایران و من به حرف استاد طهانی گوش نکردم و اثرم پست کردم.

بهرحال اگر رسید فکر میکنم سعی خودم کردم که برگزیده بشم:) واقعا تشکر میکنم فقط، حمایت میکنید واقعا، شاید این مورد الان کم باشد، کار حرفه ای و اخلاق.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن نجف آباد

از همون بچگی نقاشیم از هم سن و سالای خودم خیلی بهتر بود.

یادمه کلاس دوم دبستان که بودم وقتی زنگ نقاشی، نقاشی هایی که توی خونه کشیدم را میاوردم معلم باورش نمیشد که خودم کشیده باشم، وقتی من اصرار کردم که خودم کشیدم از من خواست تا روی تخته جلوی بقیه یک نقاشی بکشم، من یک کشتی که تصویرش را توی یک کتاب داستان دیده بودم کشیدم و همه تشویقم کردن.

بعد از اون تو دوران راهنمایی بودم که کلاس نقاشی رفتم اما متاسفانه زیاد به نوجوانها اهمیت نمیدادند.

یک دوره رنگ روغن هم اوایل دبیرستان رفتم یک تابلو منظره هم کشیدم و از اون به بعد نقاشی را تا سال پیش که با سایت طراحی روشن آشنا شدم رها کردم. حتی پارسال نمیدونستم ابزار محو کن چیه، پاک کن خمیری،مدادی، اتودی چیه، انواع کاغذ و برندهای ابزار نقاشی چیه و خیلی چیزهای دیگه…

تو این یک سال خیلی چیزها از شما یاد گرفتم. واقعا از شما و گروه طراحی روشن ممنونم.

ببخشین خیلی طولانی شد…

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن بیرجند

از بچگی به نقاشی و طراحی علاقه مند بودم.

رشته دبیرستانم نقاشی بود و بعد از آشنایی با گروه طراحی روشن دوباره تصمیم گرفتم طراحی را شروع کنم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن فارس

حقیقتش من در زمان دبیرستان تصمیم گرفتم از طریق آموزشگاهی مهارت طراحی یاد بگیرم، بعد از یکسال که در آموزشگاهی ثبت نام کردم، سایه پردازی نیز بطور صحیح یاد نگرفتم فقط سایه میزدیم و با محو کن اون پخش میکردیم، استاد میگفت سایه را با زغال باید زد زیاد مهم نیست که با مداد بتونین سایه بزنید.

سال بعد سراغ آموزشگاه دیگه ای رفتم، گفتن برای چهره ۳ تا ۴ سال زمان لازم است و وقتی اولین کارم را دیدن گفتن استعداد نداری بیشتر طول میکشد ولی یک ترم سالانه باز هم ثبت نام کردم،ماهی ۱۰۰هزار تومان که آخر سال باز هم گفتند یک تابلو طرح اولیه اش را برایت کپی میکنیم سایه پردازی کن، حس بدی داشتم، از علاقه و هنر دلسرد شدم.

زمان دانشگاه اوایل سال ۹۶، از طریق اینترنت صحبت های شخصی را و آموزش کاربردی در مورد نحوه کنترل مداد و خط کشیدن دانلود کردم، باورم نمیشد چیزی که بنظرم بقیه توجهی نمیکردن را یک نفر در ایران اینقد خوب بیان میکند.

من دو سال زمان و هزینه هدر داده بودم پس راحت دوره طراحی چهره را ثبت نام کردم، ولی تاثیر اولیه را تا جلسه پنجم دیدم، سه ماه بعد میتونستم چهره نسبتا خوبی بکشم اونهم من، ادامه دادم و ادامه دادم و این اثر فعلی نتیجه کمک طراحی روشن و لطف خداست.

میدونم راه طولانی در هنر هست ولی الان دیگه وقتی کارم میبینم لبخند میزنم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن چهارمحال و بختیاری

از دوران کودکی به نقاشی علاقه مند شدم و تا به امروز کلاس های مختلفی با سبک های مختلف شرکت کردم و به دلیل اینکه در محل سکونت من استاد برجسته ای در زمینه طراحی چهره وجود نداشت.

از طریق سایت طراحی روشن اقدام به یادگیری مجازی در زمینه نقاشی چهره کردم و بسیار بسیار از لطف این عزیزان که با نهایت درایت و دقت فایل های ویدیویی در اختیار علاقمندان همچون من گذاشتند ممنونم.

بعد از دیدن این آموزش ها به اشتباهات خودم پی بردم و سعی در رفع آن ها کردم و این اثر جز اولین کارهای بنده در این راستا میباشد که به نمایشگاه گروه طراحی روشن فرستادم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن سراب

از همان کودکی رنگ ها در طبیعت برایم جذاب بود و علاقه شدیدی در من به بازآفرینی آنچه دیده و تجربه کرده ام بصورت نقاشی بوجود می آورد.

خانواده ام همیشه به هنر علاقه داشته اند ولی متاسفانه زندگی در شهر کوچک همیشه با کمبود هایی همراه است، کمبودهایی که گاها بسیاری از افراد را از پرداختن به علایق هنریشان دور میکند.

خوشبختانه خوش شانس بودم و آشنایی با این سایت راهی شد که بتوانم بیشتر با هنر مورد علاقه ام بطور اصولی آشنا بشوم، در جستجو های اینترنتی بصورت تصادفی آثار زیبای اساتید و هنرجویان این گروه را دیدم و تماشای فیلم های رایگان آموزشی مرا کنجکاو کرد و…

امیدوارم روزی به همین شیوه که به من آموزش دادید در شهرم به بچه های شهرم نقاشی مداد رنگی را یاد بدهم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن تهران

از کودکی علاقه داشتم و زیاد نقاشی میکشیدم.

هیچوقت کلاس نرفتم و همیشه از نت سعی میکردم یاد بگیرم تا اینکه اتفاقی با سایت طراحی روشن آشنا شدم و آموزش های رایگانشو دانلود کردم و دیدم چه نکات کاربردی یاد میدید.

همین شد که بسته طراحی چهره را تهیه کردم که بشدت کارآ و مفید بود برای من، بتازگی دوره هایپررئال سیاه قلم هم تهیه کردم ولی موفق نشدم هنوز شروع کنم و کامل ببینم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

متولد ۷۴، شهرستان مریوان

از دوران راهنمایی که درس هنر داشتیم علاقه ام به طراحی را فهمیدم، بعد اون برای خودم همینطور میکشیدم و گاها در اینترنت آموزش های رایگان جستجو میکردم، تا اینکه پارسال سایت طراحی روشن پیدا کردم و دیدم که دوره های آموزشی غیرحضوری دارند،

بعد اینکه رزومه اساتید عزیز و ماجرای ایده ایجاد گروه طراحی روشن را خوندم علاقمند تر شدم ولی بخاطر نداشتن پول اولیه از آموزش های رایگان شروع کردم و در اولین فرصت بسته طراحی چهره را تهیه کردم و توانستم سرعت بیشتری بگیرم،

البته بخاطر شرایط دانشگاه و خوابگاه خیلی پیوسته نتونستم آموزش ها و تمارین پیگیری کنم(دانشجوی پرستاری اراک هستم) تا اینکه در تابستان موفق شدم تا جلسه سوم و اصول سایه پردازی را کار بکنم، البته جسته و گریخته گریزی به جلسات جلوتر و تناسبات طلایی چهره میزدم.

در آخر تمام سپاس های خودم را از صمیم قلب تقدیم گروه طراحی روشن میکنم و امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشید، خیلی ممنون که من را کمک کردید که قدمی در راه رسیدن به رویام بردارم.

در رابطه با موضوع طرح ها بگم که علاقه مفرطی به بچه ها دارم، به همین خاطر هر سه طرح را از بچه ها انتخاب کردم، خصوصا بچه های کار، بچه ها خاص: طرح اول کودک کار است و طرح سوم هم یک کودک مبتلا به سندرم داون.

با توجه به شهرمون ابزاری که استفاده کردم بسیار محدود است.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن گلستان

از بچگی نقاشیم خوب بود و شخصیت های کارتونی را خیلی خوب میکشیدم بدون اینکه کلاس رفته باشم.

همیشه به طراحی چهره علاقه داشتم اما هیچ وقت فرصت کلاس رفتن پیش نیومد، تا اینکه اتفاقی با سایت طراحی روشن آشنا شدم، نمونه کارهاشونو دیدم و ثبت نام کردم و تمرین ها را همانطور که گفته بودن پیش رفتم،

حتی الان که برای نمایشگاه کار ارسال کردن اوایل جلسه پنجم هستن و طراحی مو را هنوز تکمیل نکردن.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن مشهد

علاقه به نقاشی از کودکی داشتم ولی متاسفانه امکان آن فراهم نشد.

یک ترم نقاشی رنگ روغن قبل از دانشجویی گذراندم.

پس از دانشگاه به دلایل کار نتوانستم دنبال علاقه ام برم تا یک سال قبل بصورت اتفاقی از طریق اینترنت با مجموعه طراحی روشن آشنا شدم.

با وجود وسواسی که در انتخاب کلاس و استاد داشتم و زمان کم به دلیل اشتغال و کارم، طراحی روشن را انتخاب کردم و دوره اولیه را در کنار استاد خوبم خانم ناروئی و آقای طهانی گذارندم و با وقفه شش ماه مجدد دوره های تکمیلی را در کنار خانم ناروئی سپری میکنم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

افغان ساکن ترکیه

بچگی که در ایران بودم استعداد زیادی در نقاشی داشتم ولی بخاطر بعضی برخورد مربی ها دلسرد شدم

وقتی بزرگ شدم و به ترکیه آمدیم، اینجا فرصت کردم و دوباره به علاقه خود پرداختم و موقعی که در اینترنت سرچ میکردم فیلم های شما را دیدم و موفق شدم ثبت نام کنم

و الان واقعا ممنونم، نوع آموزش و برخوردتون خیلی خوب است، از پشتیبانم که خانم ناروئی فکر میکنم باشند هم بی نهایت تشکر میکنم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن گرگان

از بچگی علاقه داشتم به طراحی و نقاشی،

یک دوره کوتاه یکی دو ماهه کلاس سیاه قلم رفتم و بعد بصورت تجربی خودم کار کردم.

با طراحی روشن آشنا شدم و مشغول تکمیل آموزش هام هستم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن اراک، متولد ۱۳۶۷ فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم افزار

من از کودکی استعداد و علاقه زیادی به هنر داشتم ولی هیچ کلاس و دوره ای نشد تا بگذرانم و تنها توانستم با دوره های شما به مهارت فعلی برسم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن زابل

بنده از کودکی علاقه شدیدی به هنر و طراحی داشتم اما متاسفانه در شهری که زندگی میکنم در آن زمان خبری از رشته هایی چون نقاشی و گرافیک نبود برای همین مجبور شدم رشته دیگری چون مهندسی کامپیوتر بخونم ولی در کنارش برای دل خودم طراحی میکردم و همیشه آرزوی طراحی بشکل ایده‌آل را داشتم تا اینکه خرداد سال ۹۶ بطور اتفاقی با سایت طراحی روشن آشنا شدم.

با اینکه زمان امتحانات دانشگاهم بود اما دلم به دریا زدم و ثبت نام در ۳ دوره طراحی چهره و مداد رنگی ۱ و ۲ انجام دادم.

تا به امروز در کنار تحصیل و شغلم هر زمان وقت آزاد پیدا میکنم طراحی را انجام میدم، هر چند راه بسیار زیادی در پیش دارم چون تمرین کم انجام میدهم اما این پیشرفت و انگیزه را مدیون زحمات و راهنمایی های همیشگی بی دریغ اساتید هنرمند طراحی روشن هستم و از صمیم قلب براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

طیبه حداد هنرآموز و کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

ساکن تهران

بچه که بودم یکی دوتا نقاشی کشیدم که شباهت زیادی به مدل اصلی داشت ولی اهمیت چندانی برای این مساله و علاقه ام قائل نشدم.

بعد از گذشت سال ها افراد نقاشی را دیدم که موفقیت زیادی در این زمینه کسب کردند به همین جهت تصمیم گرفتم به خودم این فرصت را بدم اگر پیشرفت خوبی داشتم نقاشی را بصورت حرفه ای ادامه بدم.

تا دوره طراحی چهره شما را شروع کردم و اولین بارم بود که بصورت کامل به همراه جزئیات چهره میکشیدم.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

متولد ۱۳۵۱ ساکن کرج

بصورت خودآموز طراحی میکردم و تا قبل از شما استادی نداشتم، از پیشرفتم مخصوصا در مداد رنگی خیلی خوشحالم، امیدوارم شما نیز راضی باشید.

نتایج نمایشگاه نقاشی

نتایج نمایشگاه نقاشی

سن ۶۹ سال، ساکن تهران،

از طریق پسرشون با طراحی روشن آشنا شدن:

مادرم سالهاست به نقاشی و مجسمه سازی علاقه مند هستند ولی هیچگونه آموزشی در این زمینه ندیده بودند تا اینکه با سایت طراحی روشن آشنا شدم و دوره های طراحی چهره و سپس مداد رنگی ۱ و ۲ و اخیرا دوره هایپررئال براشون تهیه کردم.

حدود ۷ ماه با آموزش های استاد طهانی و راهنمایی های پشتیبان ها طراحی انجام میدهند و پیشرفت قابل توجهی داشتند.

با تشکر از گروه طراحی روشن

معرفی هنرجویان منتخب و نتایج نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو:

و در این بخش افراد منتخب اول تا سوم را معرفی میکنیم:

نفر اول: جناب نادر بستانی از فارس، برنده یک میلیون تومان

نفر دوم: خانم نیلوفر سهرابی از مونیخ، برنده پانصد هزار تومان

نفر سوم: جناب منوچهر پورمقدم از اتریش، برنده یکی از دوره های غیرحضوری به انتخاب خودشان

و اما نفرات برتری که میزان پیشرفتشات تقدیر میشود و نیازمند کمی رفع ایراد و تمرین هستند تا شاهد قرار گیری آن ها در بین سه نفر در سال های آتی باشیم:

خانم نوا طهماسبی، خانم فریبا عظیمی، خانم نسرین قنبرپور، خانم طیبه حداد، جناب مهدی کریمی و خانم زینب رضایی

، سه هنرجو نیز با توجه به شرایط و موقعیتشون ارادشون برای پیگیری علاقه اشون برای ما قابل تقدیر بوده:

جناب امیرعلی قاسمی، خانم اطهره شعبان نژاد، جناب جمشید میرمحسنی

سخن آخر نمایشگاه نقاشی چشم چشم دو ابرو:

از تمام هنرجویانی که برای نمایشگاه و مسابقه امسال تلاش کردند تشکر میکنیم، هر هنرجو با توجه به شرایط خود بهترین اثر خود را خلق کرده و تمام هنرجویان طراحی روشن بدلیل تلاششون منتخب هستند.

توضیح آخر: تمام آثار مربوط به هنرجویان دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره و مداد رنگی ۱ و مداد رنگی ۲ بوده است، بدلیل اینکه دوره هایپررئال سیاه قلم هنوز تکمیل نشده در این تکنیک اثری ارائه نشده بود، و تابلوی زغال فقط توسط دو هنرجو خانم ریحانه سلیاری و خانم سمانه حبیبی در نمایشگاه وجود داشت باقی آثار با مداد گرافیتی خلق شده است.

اگر موافق نمایشگاه و مسابقات مشابه هستید، نظر و پیشنهاد خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

البته با توجه به شرایط کرونا، مسابقات مجازی در پیج اینستاگرام برگزار می‌کنیم نمونه آن مسابقه طراحی داستانی یکی بود که نقاش بود است که اگر تمایل داشتید در پیج اینستاگرام می توانید در مسابقات که برگزار می‌کنیم شرکت کنید.

شاید این نوشته ها را هم بپسندید

    با عرض سلام خدمت جناب طهانی محترم : بنده خیلی به نمایشگاه شما علاقه مندم.وبه همین دلیل آرزومندم که بازهم شاهد راه اندازی این نمایشگاه در دفعات بیشتر.و یا حتا به صورت دائمی باشم.آثار دوستان واقعا عالیه.من به تک تک این بزرگواران تبریک عرض میکنم.واقعا احسنت بر این پشتکار.امیدوارم که از این بیشتر پیشترفت کنند و یک استاد به تمام معنا بشوند همانند خود شما استاد طهانی گرامی…همینطورازشماهم تشکر میکنم.واقعا جای تقدیر رو تشکر داره که چنین آموزش بینظیری رو راه اندازی فرمودید.باور بفرمایید اگر طراحی روشن نبود این همه خلاقیت بینظیرهم نبود.از نامش معلومه طراحی روشن یعنی پیش به سوی روشنایی مملوع ازپیشترفت و خلاقیت

    پاسخ

    سلام خیلی ممنون از لطفتون، بله تلاش دوستان فوق العاده تماشایی هست
    مرسی از انرژیتون، موفق باشید

    پاسخ

    ممنون میشم ک اطلاع رسانی کنیط برای این نمایشگاه فوق العاده….چون حتما شرکت میکنم:)

    پاسخ

    حتما برای نمایشگاه بعد هم اطلاع رسانی خواهیم کرد موفق باشید

    پاسخ

    خيييييييييييييلييييييييي خوشحالم
    واقعا اگه جز سه نفر هم نبودم خوشحال بودم
    دستتتتون درد نكنه خيلي لطف كردين و زحمت كشيدين
    مديون آموزشاتونم

    پاسخ

    تبریک میگیم، خواهش میکنیم
    تلاش همه شما هنرجوها قابل تقدیر است

    پاسخ

    تبریک میگم به همه هنرمندان باذوق .. لذت بردم . برای همگی فعالان عرصه هنر بخصوص دست اندرکاران طراحی روشن ارزوی موفقیت دارم.

    پاسخ

    خسته نباشيد استاد. هم شما هم سركار خانم ناروئي. من هنرجو دوره غير حضوري هايپررئال سياه قلم هستم. ممنونم از همه زحمت ها و توانايي هاتون واسه بسته هاي مرتب تميز و منظم كه ارائه ميديد هر هفته. من واقعا دارم پيشرفت خودم و كارم رو ميبينم. تازه دو ماه هست كه شروع به لمس دنياي نقاشي كردم اما واقعا دارم پيشرفتم رو ميبينم، و اينا همه در گرو توضيح هاي كامل اما دقيق و با جزئيات شماست. به اميد شركت در نمايشگاه سال آينده 🙂

    پاسخ

    سلامت باشین
    خیلی خوشحالیم که این را میشنویم و امیدواریم همچنان با اراده و تلاش خودتان موفق باشید
    ان شاا… در نمایشگاه بعد حتما آثار زیباتون ببینیم

    پاسخ

    سلام بر استاد طهانی عزیز
    همچنان دعاگوی حضرتعالی به عنوان استادی برجسته در عرصه ی هنر هستم

    پاسخ

    روشنه عزیزم سلام
    امروز بعد از مدتها ایمیلم رو چک کردم و پیام شما رو دیدم
    با دیدن موفقیت روز افزونتون به وجد میام
    پیشرفت هنرجوها واقعا عالیه
    و این مهارت شما رو نشون میده
    صمیمانه برای شما آرزوی سعادت دارم
    با تمام وجود لذت میبرم از کارهاتون و دنبالتون میکنم
    سعادتمند باشید

    پاسخ

    سلام خیلی ممنون از لطف و محبتتون
    اراده و پشتکار دوستان هست
    موفق باشین

    پاسخ

    پیشرفت ها عالی بود
    کارتون بی نظیره آقای طهانی

    پاسخ

    سلام بر استاد خوبی ها جناب طهانی عزیز
    بنده به وجود هنرمندی چون حضرتعالی در سرزمینم ایران افتخار و مباهات می کنم
    من در هنر نقاشی صفر بودم و اکنون توانسته ام به لطف حضرت حق و راهنمایی های استاداته ، کارشناسانه و مسئولانه ی حضرتعالی گام های موثری بردارم
    خداوند وجودتان را محفوظ دارد به مقام و لطف و عنایت آقا ثامن الحجج علیبن موسی الرضا ع

    پاسخ

    سلام جناب جعفری، خیلی ممنون از اثر زیباتون، خیلی ناراحتیم همچنان که اثرتون به نمایشگاه نرسید
    امیدواریم همینطور با قدرت موفق و سلامت باشین

    پاسخ

    درود استاد عزیز
    حتما
    دارم با سرمشق های منحصر بفرد حضرتعالی گام های تازه تری بر می دارم /
    خداوند وجود جنابعالی را برای عاشقان هنر حفظ کند // ان شاالله تعالی

    پاسخ

    بسلامتی،بله میزان پیشرفت و طراحیتون فوق العاده شده
    اراده و خلاقیتتون عالی است،موفق باشین

    پاسخ

    سلام اقای طهانی واقعا طرحا همشون زیبا هستند ولی یه سوال خانوم زینب رضایی نقص کارشونو میشه بگین چون کارشون خیلی تمیزه نمیشه فهمید ممنون برا اطلاعات خودم میگم

    پاسخ

    سلام، ایرادات فنی زیاد هست که شاید به دید عموم اصلا تشخیص داده نشه ولی مهمترین ایراد طراحی ایشون که واضح هم هست، بخش ریش هست

    پاسخ

    بازدید کنندگان محترم.این بیاناتی که دراین قسمت مشاهده می فرماییددرخصوص تمام تلاش های بی وقفه تیم طراحی روشن در طی این چند سال متوالی هست که تا به حال مشاهده شده وکردیم.وبنده با اپلیکیشنی که از طرف این تیم درحال راه اندازی هست و به زودی منتشر میشه شروع میکنم….باعرض سلام خدمت شخص نابغه.مبتکر.منحصربه فرد.وکارآفرین ترین فرد ازمشهد.اینجانب جناب استاد صابرطهانی محترم…طراحی روشن واقعاخارق العاده و بی نظیره بی نظیره.هیچ وقت دست از تلاش و پیشترفت برنمیداره تا جایی که درشیوع آموزشی اپکیکیشن اموزشی رو هم اضافه کرده.و روز به روز در حال پیشترفت افزون تره…واقعا خداقوت میگم.انشاءالله که همیشه موفق.پایدار.وسربلندباشیدهمراه با پیشترفتی افزون وافزون تر

    پاسخ

    سلام،خیلی ممنون از لطف و بزرگواریتون،خیلی خوشحالیم که با انرژیتون ما را حمایت میکنید، تمام موارد خوبی که برای ما خواستید را برای شما نیز میخواهیم.

    پاسخ

    سلام،از طریق سایت برای سال آینده اطلاع رسانی میشود

    پاسخ

    سلام خسته نباشید محدثه هستم ۲۰ساله ازدزفول من طراحی بلدم بکشم فقط مشکلم تنهابیضی صورت ؤسایه زدن هستش ک چطورشکل یه ادم سایه ک میخام بزنم طبیعی دربیارم هزینش چقدره؟

    پاسخ

    سلامت باشین، سرفصل های دوره طراحی چهره را مطالعه بفرمایین

    پاسخ

    سلام استاد طهانی ارجمند وگرامی برای آموزش مجازی واز راه دور
    زیر نظر شخص خود شما ، چه جوری میشه ثبت نام کرد لطفا راهنمایی بفرمایید ومن دوره هایپررئال رو می خوام آموزش ببینم

    پاسخ

    سلام خیلی ممنون
    تمام دوره های زیر نظر اساتید و پشتیبان های گروه طراحی روشن است
    شخصا جناب طهانی دوره غیرحضوری شخصی ندارند

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید0
There are no products in the cart!
0