ماژیک براش

معرفی ماژیک براش پنتل و واتر براش کرن داش – وسایل نقاشی

در این مقاله می‌خوانید

واتر براش و ماژیک براش دو وسیله جالب برای نقاشی هستند، اگر فیلم معرفی واتر براش و… را مشاهده کرده باشید گمان می‌کنید این مقاله تکراری است ولی خیر، در این مقاله قصد معرفی واتر براش و ماژیک براش دو برند مشهور را دارم کرن داش و پنتل.

اگر هم اولین بار است یا مقاله قبلی را مشاهده نکرده اید توصیه می‌کنم ابتدا فیلم طراحی آب مرکب چیست؟ را تماشا کنید تا با این تکنیک آشنا شوید.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا مجدد واتر براش و ماژیک براش را معرفی می‌کنیم؛ به این علت که تعدادی از دوستان از سر لطف خواسته بودند تا گروه طراحی روشن دو برند خوب از واتر براش و ماژیک براش را معرفی و به‌صورت کامل نمایش دهد تا این دوستان جنس غیر اصل و نامرغوب اشتباها خریداری نکنند.

 

ماژیک براش پنتل:

یکی از معروف ترین و بهترین برندهای این وسیله است.دارای رنگ بندی‌های بسیار زیاد می‌باشد، که البته من چون بیشتر برای طراحی کمیک و کاریکاتور و کاراکتر سازی استفاده دارم، معمولا رنگ سیاه آن را تهیه می‌کنم که در فیلم نیز مشاهده می‌کنید.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

اگر اولین بار است که ماژیک براش پنتل تهیه می‌کنید و فقط قصد خرید مخزن جوهر را ندارید خواهید دید که یک جعبه طلقی ظریف دارد و ماژیک براش و کاتالوگ کوچکی در داخل آن قرار دارد.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

برند پنتل در گوشه برگه راهنما بایستی بدین شکل باشد.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

در داخل برگه راهنما ماژیک براش نحوه راه اندازی و استفاده اولیه از این وسیله بصورت تصویری نمایش داده شده است.

بایستی حلقه سفید را خارج کرده و مجدد قسمت سر ماژیک براش را به مخزن جوهر آن پیچ کرد، پس از اتصال مخزن و قسمت ابتدایی جوهر به آرامی به براش و سر قلم مویی شکل ماژیک براش تزریق می‌شود؛ برای تکمیل این فرآیند ماژیک براش را بصورت عمود چند ساعتی قرار دهید تا سر آن کامل به جوهر آغشته شود.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

پس از آن با لذت تمام می‌توانید از ماژیک براش خود استفاده کنید. ضخامت متغییر و تمام نشدن جوهر قلم مو در طی طراحی تجربه خاص و جالبی است که توصیه می‌کنم حتما تجربه کنید.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

و اما واتر براش کرن داش، واتر براش‌هایی که در فیلم قبل معرفی کردیم از نوع متوسط بودند، اما این واتر براش با قیمت بیشتر یک وسیله حرفه ای است، که تجربه و راحتی بیشتری در اختیار شما میگذارد تا از خرید خود راضی باشید.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

واتر براش کرن داش در انتهای خود محوری دارد که مانند سرنگ باعث ایجاد مکش به منظور پر کردن مخزن می‌شود.

مخزن آن را همانطور که در فیلم قبل هم گفتم می‌توانید از آب یا جوهر مرکب پر نمود، اگر از آب پر می‌کنید برای نقاشی آبرنگ، فوق العاده کاربردی است و اگر از مرکب پر می‌کنید مانند ماژیک براش می‌توانید از آن استفاده کنید.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

در دو طرف واتر براش کرن داش دو برجستگی مانند دکمه پلاستیکی به چشم می‌خورد که روی آنها Push نوشته شده است.

این دو دکمه برای این تعبیه شده است که اگر احساس کردید رطوبت قلم موی سر واتر براش کم شده یا مرکب کمی وجود دارد، با فشار آن ها مقدار بیشتری آب یا مرکب به سر واتر براش تزریق شود.

معرفی واتر براش و ماژیک براش

البته باید دقت کنید که فشار این دکمه ها با ملایمت باشد یا روی سطح نقاشی خود این کار را نکنید تا بطور اتفاقی چند قطره جوهر روی نقاشی شما چکه نکند تا تمام زمان و زحمت شما به ناراحتی تبدیل شود.

امیدواریم از این فیلم معرفی و مقاله استفاده ببرید و اگر در حال حاضر واتر براش یا ماژیک براش دارید تجربه خود را از استفاده این دو وسیله، برای ما و سایر دوستان در بخش نظرات بنویسید و اینکه شما چه برندی را ترجیح می‌دهید.

شاید این نوشته ها را هم بپسندید

    سلام ببخشید این ماژیک براش پنتل رو میشه کجا خرید اصلا هیجان موجود نیست

    پاسخ

    سلام فعلا در بازار ایران کمیاب شده چون تقاضا کم است

    پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید0
There are no products in the cart!
0

افزایش قیمت دوره‌های آموزشی(به غیر از دوره آبرنگ) از ۱۸ فروردین ۱۴۰۳